Prihlásiť sa Odoslať Novinky :: FAQ :: Rozšírené vyhľadávanie :: Napísali o nás :: Ankety
Main Menu
· Home
· 
· FAQ
· 
· Diskusia
· 











Main Menu
· Domov

Moduly
· AvantGo
· Downloads
· FAQ
· News
· Recommend Us
· Reviews
· Search
· Sections
· Stats
· Topics
· Top List
· Web Links
· Forum

Jazyk
Výber jazykovej mutácie:



The time now is 25.04.2024 - 21:15


Stavba novej siete

Post new topic Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Page 1 of 3 123 >
Author Message
technet.net
Post subject: Stavba novej siete  PostPosted: 28.10.2014 - 17:36 #107606
Basic


Joined: Okt 28, 2014
Posts: 10

Pozdravujem

Potreboval by som poradiť. Uvažujem o stavbe bezdrátovej siete v našej obci. Som v tejto oblasti začiatočník.
Čo všetko k tomu potrebujem ?? Zo začiatku by sme boli pripojený na optickú sieť železničných telekomunikácií cca 10-ti.

1. Potrebujeme na to nejaké povolenia
2. Aký HW je potrebný , prípadne čo všetko k tomu potrebujeme ..

Vopred ďakujem za Vaše rady
 
 View user's profile Send private message  
Reply with quote Back to top
neos
Post subject: RE: Stavba novej siete  PostPosted: 28.10.2014 - 18:03 #107607
Ucen


Joined: Aug 09, 2004
Posts: 752

Napis dovody preco to vlastne ides robit. Co od toho ocakavas. My ti zase poradime, preco to nerobit a co ta caka
 
 View user's profile Send private message Visit poster's website ICQ Number 
Reply with quote Back to top
technet.net
Post subject: RE: Stavba novej siete  PostPosted: 28.10.2014 - 18:21 #107608
Basic


Joined: Okt 28, 2014
Posts: 10

Je tu viacero dôvodov prečo sa chceme do toho pustiť.

Bývam v dedine s počtom obyvateľov cca 1400. Net v dedine poskytujú 3 lokálny wi fi poskytovatelia. Nic moc dobrého na nich nepučuť (časté výpadky,nestabilita pripojenia, kolísanie rýchlosti, cena za 5M/1M 13-EUR, T.com a orange nemá volné dsl linky.